Angajăm Asistent Organizare

- online / remote -

POZIȚIA SE ADRESEAZĂ APLICANȚILOR DIN ORICE ORAȘ (asistență online) 

Căutăm colaborator online cu afinitate pentru organizarea cursurilor de limbă străină (cursuri online), organizarea dialogului cu traducatorii și asigurarea fluxului documentelor, având o exemplara rapiditate în comunicare și capacitate de a se adapta rapid modului de lucru online/ remote.

Va rugăm ca înainte de interviu sa vizitați site-ul Accesis pentru a întelege mai multe despre activitatea noastră.

CUM DECURGE COLABORAREA?

Vă invităm să vă alăturați echipei noastre într-un mediu de lucru plăcut, care pune accent pe respect reciproc, moralitate, dialog, etică și echilibru.

Ne veti ajuta în comunicarea cu clienții precum organizarea evaluarilor și certificarilor lingvistice, organizarea grupelor de studiu, comunicarea cu profesorii și clienții, comunicarea cu traducatorii și suport management .  

Noii colegi vor fi sprijiniți cu video training-uri initiale dar si cu input permanent care ii va ajuta în formarea continuă pentru a deveni profesioniști în domeniu.

CERINȚELE POSTULUI

  • Căutăm colegi entuziaști, responsabili, deschiși la nou care să ne asiste pentru task-uri organizatorice precum si management clienti , database si comunicare pe e-mail.
  • prioritizăm persoanele care lucreaza prin platforme de freelancing (ex. Upwork) sau care dețin o forma de organizare. (PFA; SRL)
  • Căutăm colegi cu capacitate de auto-organizare și de stabilire a prioritatilor fara a avea nevoie de supervizare continuă
  • cunoasterea aplicatiilor Google Suite: Calendar, Meet, Sheets, Forms, etc.
  • cunoasterea aplicatiei Microsoft Forms
  • persoană matură, responsabilă și echilibrată, având excelente abilități dе comunicare;
  • persoană cu atitudine calmă, amabilă, diplomată, capabilă să gestioneze relația cu adulții.
  • experiența dе traduceri engleză/ română cu aplicatii online constituie un avantaj.


DESCRIEREA JOBULUI

Organizare Cursuri de Limbă Străină Online

Organizarea cursurilor presupune o lista de task-uri project-based legate de organizarea grupelor de studiu. Aceasta serie de task-uri apare la intervaluri regulate de timp atunci cand incepem noi serii de cursuri:

  • te vei asigura ca avem toate datele de la clienti (nume, adrese de e-mail) si vei centraliza aceste date
  • vei agrea cu profesorii si apoi cu clientii zilele si orele pentru organizarea sesiunilor de evaluare si vei trimite confirmarile finale pe e-mail
  • vei programa in calendar aceste date si vei trimite invitatiile in calendar pentru fiecare grupă
  • te vei asigura ca profesorii au pregatite testele si formularele de evaluare scrisa si orala, vei asista participantii in ce priveste problemele tehnice/ de conectare video/audio
  • vei verifica completarea rapoartelor finale (rezultate evaluari, impartire pe grupe, ore de desfasurare cursuri) .
  • vei asigura introducerea cursantilor in grupurile Whatsapp pentru fiecare grupa in parte si vei asista profesorii pentru a trimite mesajele de bun venit.
  • Vei introducere e-mailurile cursantilor in platformele de lucru Accesis
  • este necesar sa coordonezi tot procesul de organizare, prin urmare trebuie sa verifici e-mailul des si sa raspunzi oricaror solicitari administrative legate de integrarea noilor grupe.

Organizare Traduceri Certificări și Programări

Organizarea fluxului de documente si certificări presupune verificarea regulata a e-mailului, o serie de task-uri ongoing si prin urmare necesita un program de lucru regulat (zilnic de la 2 pana la 7 ore) :

  • vei coresponda pe e-mail cu clienții, le vei transmite detaliile administrative
  • vei programa interviuri in perioadele de recrutare
  • Vei prelua comenzile de traducere venite pe email, vei trimite raspunsuri la intrebari despre examenele de certificare
  • Dupa confirmarea plaților vei programa in calendar sesiunile de certificare.
  • Vei menține relația cu evaluatorii și vei programa împreună cu ei sesiunile de certificare lingvistică;
  • vei trimite rezultatele si vei emite suplimentele descriptive, apoi le vei transmite pe e-mail catre management pentru semnare , vei face programarile de preluare curier
  • Vei menține relația cu traducătorii și vei plasa și prelua comenzile către și dinspre aceștia;
  • Vei verifica traducerile și livrarea acestora către clienți cu încadrarea în termenul de predare stabilit;
  • Vei factura serviciile folosind un format predefinit si vei transmite facturile către clienți
  • iti poti alege durata si interval orar zilnic de lucru, deci poti lucra part-time urmand ca orele vacante sa le acopere un alt colaborator .

Pozitia presupune activitate zilnica de minim 3,5 ore/zi pana la 8 h/ zi. Platile se raporetaza la numarul de ore realizat efectiv.

Task-uri ongoing:

  • Informează zilnic colegii si managerul direct de agenda si reorganizeaza prioritatile saptamanii / lunii
  • managementul Canalelor de Whatsapp Accesis
  • programeaza curier expedieri contracte si documentatie 
  • management al bazei de date si web research
  • trimitere zilnica a corespondentei electronice
  • facturare transmiterea facturilor spre clienti, tine legatura cu contabilul firmei
  • supraveghere examene si evaluari - dupa caz.
  • furnizare informații catre clienți
  • monitorizarea activitatii de marketing online a Accesis
  • raportare a task-urilor realizate

Ce îți oferim:
- mediu de lucru elevat, cu clienți corporate

- mediu de lucru plăcut, care pune accent pe respectul reciproc, moralitate, dialog, etică și echilibru.

- remunerație motivantă; bonusuri de vechime (bonus de loialitate)
-
summer Fridays (zi de vineri scurtă) și program de lucru flexibil: vei putea alege intervalurile orare în care doresti sa lucrezi în funcție de tipul de colaborare - part time sau full time

- lucru fără stres, din confortul propriei case

Evolutie profesionala:

In cadrul Accesis vei avea posibilitatea sa evoluezi profesional, in functie de gradul tau de implicare in activitatea Accesis si vechimea colaborarii cu Accesis. Acest lucru inseamna ca vei putea lucra pe proiecte de design educational, , vei avea oportunitatea să te implici în proiecte de dezvoltare a infrastructurii cursurilor online, vei participa la traininguri de dezvoltare profesională în această direcție.


Cum să aplici:

Trimite-ne CV-ul tău pe adresa office@accesis.ro și un scurt e-mail în care să ne spui despre experiența ta de lucru.

Nu trebuie să scrii o scrisoare elaborată întrucât în cadrul interviului vom discuta detalii - ajută-ne cu informații relevante de la care putem porni o discuție.

Îți mulțumim și te așteptăm.

Descriere Accesis

Timp de peste 14 ani am pus suflet, energie și extrem de multă muncă pentru a face pentru cele mai bune cursuri și programe din București. 

Cursurile de limbă străină Accesis dezvoltă competențe de comunicare în situații zilnice, introduc discuții pentru îmbunătățirea eficienței și acurateții limbilor străine. Cursurile de germana si engleză sunt unele dintre cele mai bine cotate în mediul de afaceri Bucurestean nu doar prin conținut, structură și metodă dinamică ci și prin sistemul informatizat care susține trainingul participanților în afara orelor de curs. Programele de conversație aduc un ton nou pe piața de training de limbă străină.
Politica Accesis Privind Conflictul de Interese