Home Cursuri AVT Examene Despre Noi Referinte Articole Cursul lunii Cariere Contact Blog
Atitudine Valori Clienti Program de sprijin FAQ Protejarea datelor
Accesis / Despre Noi / Valori

Valori


“ Intelegem ca sa fim intelesi”  Accesis se ghideaza in relatiile cu partenerii externi si interni dupa aceasta valoare de baza.  In procesul de maturizare am descoperit ca baza comunicarii este intelegerea reciproca.

Insa  a  incerca intai de toate sa intelegi si apoi sa te faci inteles este o treapta superioara a comunicarii pe care aici noi urmarim sa o atingem si sa o facem baza relatilor de lunga durata. Cititi articolele noastre si veti afla multe in acest sens.


COLABORARE
Ne-am transformat impreuna profesorii in traineri. Trainerii in buni comunicatori care recunosc nevoile si nesigurantele oamenilor dumneavoastra. Apoi le aduc la lumina pentru a discuta despre ele si a identifica modalitati de lucru impreuna cu dumneavoastra.


ADAPTARE
Comunicatorii de aici sunt o echipa. Echipa se confrunta cu situatii limita si cu cele mai variate probleme din mediile de business. Cunoasterea si provocarile personale ii fac foarte atenti si adaptabili.


P
ROACTIVITATE
Fluxul nostru de cunostinte se transmite spre echipa dumneavoastra nu numai prin colaborarea imediata ci si mult dupa ce formele legale si-au depasit termenul de valabilitate. Creem prin interdependenta o relatie mutual benefica, pe termen lung. Acest lucru nepretuit se numeste COMMITMENT. Sau mai bine, proactivitate.

Facem lucrurile cu CAP.  Intelegem ca sa fim intelesi.



VALORILE IN PRACTICA

1. Ne familiarizam cu compania dumneavoastra si cu domeniul de activitate, urmarim sa vedem cum putem introduce programele de invatare in grilele dumneavoastra de promovare a angajatilor, va adresam intrebari despre nevoile de training ale companiei si ale fiecarui viitor participant.

2. Evaluam nivelul de cunostinte actual al viitorilor participanti. Vorbim despre optiunile de curs.

3. Vom livra cursul si vom ghida fiecare participant. Va vom informa de evolutia fiecaruia.

4. La mijlocul cursului ne vom evalua reciproc si vom regandi desfasurarea lui, daca este necesar.

5. Jocurile de rol vor simula situatii reale. Cursantii vor invata structuri usor de manuit.


Ne dezvoltam relatia. Dupa terminarea cursurilor cursantii vor primi teme de discutie si gandire, business lines, structuri, vor tine legatura in mod activ cu trainerii Accesis pentru orice intrebari sau probleme aparute.Flexibilitatea pe care o gasiti in relatie cu noi, nu este un termen nedefinit. Noi o raportam la timp, spatiu, oameni, calitatea serviciului, comunicare si resurse. Ne adaptam la nevoile companiei dumneavoastra.
       

ATITUDINE


Ne-am transformat impreuna profesorii in traineri. Trainerii in buni comunicatori care recunosc nevoile si nesigurantele oamenilor dumneavoastra. Apoi le aduc la lumina pentru a discuta despre ele si a identifica modalitati de lucru.Pe tot parcursul muncii noastre de a ne construi o individualitate in randul companiilor de training si solutii de dezvoltare am aflat cat de importante sunt :

Modul de interactiune al trainerului cu participantii. Reflectat in metoda ERF – exemple practice, repetitie, feedback.

Cat de fericiti sunt cursantii si gradul lor de relaxare. Reflectat in metodele care declanseaza si sustin interactiunea dintre cursanti.

Nivelul de experienta al instructorului. Astfel ca am adus in echipa oameni cu experienta, care au lucrat in orgaizatii nationale si internationale recunoscute.

Feedback –ul. Si am dezvoltat o metoda pe care suntem nerabdatori sa v-o prezentam. Mai buni in relatiile de afaceri nu inseamna ”mai altfel” ci cat de mult dam importanta lui ” imi pasa de tine”.

Cum vi se pare?  Pornim la drum?

 

Accesis. Intelegem ca sa fim intelesi.



Accesis Human Resources

Pentru a intelege nevoile dvs. am deschis dialogul Accesis Human Resources. Manageri cu experienta va vor fi mentori. Trainingul aici inseamna bucuria impartasirii experientelor de top.

Accesis Train Conversation

Ne aliem în drumul spre a fi înțeleși prin cursurile de comunicare în limba straină. Acestea simuleaza situațiile cele mai dese de comunicare pe care le întâlniți zilnic într-o țară străină sau în mediul de lucru.

8 secrete pentru invatarea limbilor straine.
Tot ce ai vrut sa stii, intr-un singur articol.

Aboneaza-te la newsletter!

Introdu adresa de email in campul de mai jos