Home Cursuri AVT Examene Despre Noi Referinte Articole Cursul lunii Cariere Contact Blog
Accesis / Cursuri / Abiliti Avansate De Argumentaie I Interaciune Cu Clienii

Abilităţi avansate de Argumentaţie şi Interacţiune cu clienţii


Abilităţi avansate de Argumentaţie şi Interacţiune cu clienţii
 

Acest curs avansat pentru dezvoltarea si perfecţionarea abilităţilor de argumentare dezvoltă o analiză precisă, puternică şi uşurează conturarea unui stil personal bine definit, convingător şi eficient, dezvolta o gandire critica, discriminativa si puterea de a expune structurat si persuasiv ideile.

 

Capacitatea de a construi si sustine argumentele pornind de la argumentatia interlocutorului este o abilitate care necesita intai de toate clarificarea metodelor si apoi o practica regulata.


Acest curs nu este un curs teoretic ci va ofera accesul la intrumente de management al relatiei cu clientii precum si a discursului in fata acestora, care pot fi folosite imediat.

In plus, acest curs ajută participantii să îşi contureze un stil personal bine definit, convingător şi eficient.

CE ABORDEAZĂ?

•    strategii de structurare a dialogului
•    moduri de expunere relevantă a ideilor
•    moduri de  alcătuire rapidă  a expunerilor
•    tehnici de conciliere  şi câştig în confruntare
•    tehnici de exploatare optimă  a schimbului de replici
•    tipuri de argumentare

 
 
CUI SE ADRESEAZĂ?
Persoanelor care doresc:

•    să îşi perfecţioneze stilul de a ineractiona cu clientii
•    să îşi îmbunătăţească puterea persuasivă
•    să transmită clienţilor încrederea în reuşită şi pasiune, pentru a convinge
•    să transmită clienţilor sentimentul siguranţei astfel încât ei să simtă că se află pe mâini sigure
•    să se adreseze clientului cu autoritate
 

STRUCTURA

MODUL 1: ELEMENTE DE IMPORTANŢĂ MAJORĂ ÎN RELAŢIA CU CLIENŢII
Durata: 2 ore


1. Atitudine, reguli de comunicare şi limbaj corporal impactul atitudinii şi comportamentului
2. Tehnici de abordare a clientului tipuri de clienţi şi rolul empatiei


MODUL 2: DISCURSUL LA CLIENT
Durata: 2 ore


Acest modul cuprinde tehnici de structurare simpla si rapida a ideilor in relaţia cu clienţii precum şi practica pe studii de caz si este urmat de alcatuirea unui plan de acţiune personal.


MODUL 3: EXPLOATAREA SCHIMBULUI DE REPLICI ÎN NEGOCIERI ŞI STRUCTURAREA OPTIMĂ A DISCURSULUI
Durata: 3 ore


Acest modul se adreseaza persoanelor implicate în orice tip de negociere

  • Negocierea
  • Secrete de negociere
  • Tehnici de chestionare şi argumentare

 

AVANTAJE
Abilităţi avansate de Argumentaţie şi Interacţiune cu clienţii este un curs care învaţă participanţii abilităţi esenţiale.

 

O persoana antrenata în arta argumentării:

•    este mult mai buna în a prezenta idei de impact

•    are mai multă credibilitate

•    este un ascultător mai bun

•    are o gândire analitică şi are autonomie în gândire

•    prezintă cu acurateţe şi obiectivitate

•    are un brand personal marcant

 

Profesionalismul său este bazat atât pe cunoaşterea legilor cât şi pe folosirea unei argumentaţii de referinţă îsi conştientizează posibilele greşeli de abordare a clienţilor are o atitudine pozitivă faţă de comunicare


ORGANIZARE
Program:
Modul 1: joi – 18.00 – 20.00 (cu 1 pauza de 5 min )            Cost: 200 lei
Modul 2: vineri - 18.00 – 20.00
( cu 1 pauza de 5 min)       Cost: 200 lei    
Modul 3: sambata 10.00 – 13.00 (2 pauze de cate 7 min)   Cost: 250 lei


Înscriere: înscrierea se face printr-o solicitare telefonica la numerele: 0727 577 390 /  021 795 3414  sau pe adresa: office@accesis.ro
Grupa: minim 6, maxim 15 persoane


După înscrierea la cursurile open vă rugăm să faceţi plata în contul Accesis cu minim 3 zile inainte de inceperea cursului.

Dovada plăţii reprezintă confirmarea participarii şi vă dă accesul la cursuri.
Detalii plata:
http://www.accesis.ro/contact


 

Accesis Human Resources

Pentru a intelege nevoile dvs. am deschis dialogul Accesis Human Resources. Manageri cu experienta va vor fi mentori. Trainingul aici inseamna bucuria impartasirii experientelor de top.

Accesis Train Conversation

Ne aliem în drumul spre a fi înțeleși prin cursurile de comunicare în limba straină. Acestea simuleaza situațiile cele mai dese de comunicare pe care le întâlniți zilnic într-o țară străină sau în mediul de lucru.

8 secrete pentru invatarea limbilor straine.
Tot ce ai vrut sa stii, intr-un singur articol.

Aboneaza-te la newsletter!

Introdu adresa de email in campul de mai jos