Home Cursuri AVT Examene Despre Noi Referinte Articole Cursul lunii Cariere Contact Blog
Accesis / Articole / Personalitatea Unei Afaceri

Personalitatea unei afaceri

Tot ceea ce face si ce poate sa faca o organizatie este definit de caracterul acelei afaceri.

Cum vede organizatia schimbarea si inovatia? Managerului ii este frica sa implementeze un alt sistem de vanzari mai eficient de teama reactiei angajatilor sau pentru ca firma  merge oricum? Managerul lauda inovatia dar cand un angajat vine cu o idee noua, acesta ii pune in carca realizarea ideii fara a-i oferi resurse si sustinere?

Cum relationeaza cu clientii? Pentru ca oricum sunt multi isi permite sa piarda cate unul prea pretentios, fara sa il pretuiasca ?

Tipul de comunicare pe care il incurajeaza – angajatii sunt in competitie si tin informatia pentru ei insisi sau o folosesc pentru a sprijini echipa?

Cat de greu este sa ajungi, ca angajat, sa vorbesti cu un manager?

Exista un set clar de valori? Sunt acestea transmise corect?

Angajatii stiu care este ideea centrala dupa care se ghideaza afacerea?

Cum sunt angajatii, care e atitudinea fata de job, cum duc la bun sfarsit task-urile si ce instrumente le ofera compania sa le duca la bun sfarsit, si nu in ultimul rand  – care este spiritul lor comun?

Documentatia interna a afacerii defineste modul in care organizatia dialogheaza cu sine insasi si cu membrii.

 

Intr-un studiu de acum cativa ani se ilustrau  in jur de 20 de tipuri de culturi organizationale insa nu exista un tip care sa fie in mod constant mai de succes decat altul. Totusi, companiile care repurteaza succesul par a avea niste constante:

  • Sunt centrate pe un tratament special al clientului – investesc foarte mult timp si energie pentru a intelege tipurile de client care cumpara de la ei precum si comportamentele care creaza repeat business. Nu se complac.
  • Au privirea orientata spre viitor
  • Au un set de valori clare – toti angajatii stiu bine care sunt comportamentele recompensate, si principiile dupa care este ghidata compania.

Nu este deloc usor sa mentii mereu niste structuri si standarde dar chiar daca nu pot face asta, organizatiile ar trebui cel putin  sa atentioneze clientul ca este intr-o pasa proasta, ca orice individ,  si sa isi ceara scuze.

Accesis Human Resources

Pentru a intelege nevoile dvs. am deschis dialogul Accesis Human Resources. Manageri cu experienta va vor fi mentori. Trainingul aici inseamna bucuria impartasirii experientelor de top.

Accesis Train Conversation

Ne aliem în drumul spre a fi înțeleși prin cursurile de comunicare în limba straină. Acestea simuleaza situațiile cele mai dese de comunicare pe care le întâlniți zilnic într-o țară străină sau în mediul de lucru.

8 secrete pentru invatarea limbilor straine.
Tot ce ai vrut sa stii, intr-un singur articol.

Aboneaza-te la newsletter!

Introdu adresa de email in campul de mai jos